Organise-in-One Pakketten

Onmiddellijk aan de slag? Handen uit de mouwen en Go!

Met onze Organise-in-One formules gaan we direct aan de slag, heel gericht en mét blijvend resultaat!

Ik wil een functionele keuken!

Een functionele keuken?

Je keuken terug functioneel en praktisch ingericht?

Dat kan, in 1 dag toveren we je keuken om in de plaats waar jij je (terug) thuis voelt.

Slim organiseren, op orde brengen en opruimen mét advies over handige opbergsystemen.

400 euro voor 1 dag (8u)*

*Bijkomende uren worden aangerekend aan 50€/u incl. BTW
*Exclusief km vergoeding 0,35€/km
Help me met mijn kleerkast, Charlotte!

Mijn kleerkast hangt vol en ik heb niks om aan te doen!

Je kleerkast opruimen en terug overzicht in je overvolle kleerkast?

Slimmer organiseren en opbergen?

Let’s do this! 200€ voor 4u*

*Bijkomende uren worden aangerekend aan 50€/u incl. BTW
*Exclusief km vergoeding 0,35€/km

Papier Hier

Minder papier, meer tijd?

We organiseren je werkplek, brengen structuur aan in je administratie én je archief.

Samen zetten we een systeem op poten dat echt werkt en dat past bij jouw levensstijl!

200€ voor 4u*

*Bijkomende uren worden aangerekend aan 50€/u incl. BTW
*Exclusief km vergoeding 0,35€/km
Maak jouw afspraak met Charlotte
Maak jouw zolder of garage rommelvrij!

Garage of Zolder aanpakken?

Eindelijk die garage of de zolder aanpakken?

We gaan meteen aan de slag!

400€ voor 1 dag (8u)*

*Bijkomende uren worden aangerekend aan 50€/u incl BTW
*Exclusief km vergoeding 0,35€/km

OrganiseMe & My House

Meer focus op je ambities en passies, maar merk je dat je wordt meegesleurd door een eindeloze lijst met klusjes?

Wil je een echt thuiskomen op het einde van een lange dag, maar je kan nooit de rommel op een afstand houden? Een warm huis dat barst van vrienden en familie, maar je schaamt je om anderen in je huis binnen te laten?

Ongeacht je doelen, OrganiseMe & My House geeft je de tijd, energie en mentale helderheid die je nodig hebt om een ​​frisse start te maken in een leven waar je echt van houdt! We nemen je hele huis onder handen, neem contact met ons op voor meer informatie.

Boek nu jouw georganiseerd huis

Meer Thuis met Minder

Advies sessie ‘Meer Thuis met Minder’ in combinatie met interieurstyliste An Daelman – Il Sogno

Speciaal voor mensen die verhuizen en gericht en persoonlijk advies willen om hun verhuis, het afscheid van vertrouwde spullen en de inrichting van je nieuwe woonst zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. An van Il Sogno Homestyling spreekt, denkt en ademt interieurinspiratie. Met meer dan 20 jaar ervaring is An een ervaren woonstyliste met oog voor detail

Contacteer ons voor een afspraak

Samen orde op zaken brengen?

Contacteer OrganiseMe